Hello There!

Tuesday, May 10, 2011

Disco



Lima sekawan yang riang, sentiasa ketawa dan agak kurang waras nya merasakan diri mereka gangster dan pandai menari. Gaya nak ala-ala "Lu langsi!Lu mati!". Satu benda saja yang membuatkan mereka lemah.

"wei! jom disco!" ujar kawan A.
"mabuk!" jerit kawan B.
"bila mahu pergi?" tanya kawan C.
"ala kita pergi sekarang ni la! steve aoki dekat disco studio intan." ujar kawan D.
"perghh!!syok tu.. aku lead untuk yelle!" ujar kawan E.

Sejam kemudian..

Dalam berbisik,
"bila mahu start?" tanya kawan E.
"sabar lah.Kita kan dalam kelas landscape" ujar kawan D
"itu lah, lecturer ni langsi, memang tupai gedang." ujar kawan C
"dah lah tadi kena sound, lepas tu kena kunci pintu sebab lewat. Setengah jam kena berdiri luar.adoi!" ujar kawan B.
"lepas kelas je lah kita mulakan disco kita" ujar kawan A

Hendak pendekkan cerita.Tamat.

7 comments:

  1. hurm , disko ? disko cm mana ne tu

    ReplyDelete
  2. disco joget2 biasa je..
    lepas2 tension wat design,haa..

    ReplyDelete
  3. disko ? laaa , duduk dpan sejadah , zikir kuat2 lagi lepas tension . nyanyi lagu nasyid ke . best best . disko ? best ke ? nak try lah ? eh , mane bole , zana pompuan . hehe . nice entry . :)

    ReplyDelete