Friday, May 28, 2010

Work, cut and construct! (final)




nampak real?sebiji tak?

tidak sesak pun..huhu
kereta bmw tu..

inilah ruangan jalan seperti di UPM..huhu

ini ialah final presentation dan final model kami lakukan
memang simple dan mampu tersenyum aku masa present
tidak ada preparation langsung
aku bgtau apa yang aku tahu
janji pandai hendak bercakap
last submit report pula
model ini akan diletakkan di SOBE punya school dan orang lain boleh tengok.
tahniah kepada classmates aku
nigel,falak,syifau,nasheed cool,nad,shira,tiqa,derick,leong..

15 comments:

  1. wallaweh! lawa giler.. cam pro yg buat.. huhu

    ReplyDelete
  2. haha..xd la pro sgt pn..mcm xsngke leh wat model cmni..bersungguh2 tu

    ReplyDelete
  3. fak ekologi ek...?lawa giler sebijik..rasanya ni lg lawa sbb fak tu yg real kaler dah suram2 je...hehe...

    ReplyDelete
  4. yup2..pnah tgk kn fak tu..
    huhu..tukar bngunan..amek bgunan ni..hehe

    ReplyDelete
  5. seyes lawa bangunan tu..macam real gila..

    ReplyDelete
  6. sukesuke.
    cantik :D

    ReplyDelete
  7. cantik la model tu..comel..hehe

    ReplyDelete
  8. solute.. aku tauk buat paper toy je.. tapi nak buat replika bangunan.. belum sampai tahap tu lagi.. syabas!

    ReplyDelete