Hello There!

Saturday, June 12, 2010

Kisah selatan

pakej makanan johor
rojak asma
mee rebus HJ Waheed
otak-otak
pergh!!memang layan


aku balik johor bersama dengan adik-adik aku
saja je balik johor
sudah lama tidak pulang ke kampung
selalu setahun sekali saja
masa raya je balik
ni cuti sekolah tak ada buat apa-apa
kami pun pulang

kutip buah ciku
tapi aku tidak makan pun buah ciku
tak sedap pun

cucu yang bagus
saling tolong tengok..haha

laman hadapan
teman aku lepak -lepak
main bola
berbasikal
banyak function untuk kawasan ini..haha


laman yang dibanjiri oleh bunga - bunga yang tumbuh di kawasan rumah atuk
aku menginap kampung aku selama 3 hari saja
ini lah kisah selatan aku
actually banyak kisahnya
siapa yang mengguna kan teknologi berkaki bulat empat
hati-hati dijalan raya

5 comments:

  1. bestnye balek kg..mesti jd cucu kesygn atok ni..hehehe

    ReplyDelete
  2. otak otak ah terbaek do

    kg aku dlu chaos, skg da senyap

    ReplyDelete
  3. lawa pic..
    nostalgia kaler pic tue..

    ReplyDelete